Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søger serversponser til gratis webshop projekt!

hej :)

jeg har i den sidste tid bikset med at udvikle et webshop system som jeg vil tilbyde mine brugere gratis mod at jeg skriver: udviklet af alvision.dk, i bunden!

jeg har indtil videre haft siden hosted hos wannafind.dk og er også godt tilfreds med at være hos dem, dog er de ikke interesseret i sponsoring af fri diskplads som jeg behøves for fortsat at kunne tilbyde servicen... (billeder fylder sgu :S) Eftersom det er gratis er jeg jo ikke interesseret i at skulle betale flere hunderede kroner hver måned for at have plads nok på hotellet!

derfor søger jeg en der kunne tænke sig at komme ind i projektet og som har mulighed for at hoste systemet på en ordenlig server med plads nok og stor linie!

pt. kan jeg ikke tilbyde så meget i gengæld.. jeres firmanavn kan stå sammen med mit: udviklet af alvision.dk og hosted hos firma a/s, og evt. domæne tilslutning kan i få profit for at oprette!

i kan se hvordan systemet virker på fx: www.playcenter.shop.alvision.dk som er en af de aktive brugere af systemet!

håber nogen kan være interesseret i dette projekt :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
07. oktober 2004 - 21:54 #1
Siden din webshop er gratis at bruge, har du så ikke overvejet at lægge den til download, så folk selv kan installere den på deres server. Lidt ala OsCommerce shoppen? Det kunne da spare dig for hosting af det hele...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:55 #2
grunden til jeg ikke vil smide den til download er jeg gerne selv vil kunne bevare rettighederne til koden! ellers vil jeg føle mine flere hunderede timers arbejde i koden vil være ret spildt! på denne måde føler jeg stadig jeg får lidt ud af det :]
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:56 #3
lidt mere info om systemet kan læses på denne side: www.alvision.dk/service.php

iøvrigt er jeg i fyld gang med en ny version som gerne skulle blive nogle gange bedre end den der er i brug pt :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:54 #4
Hvorledes kan jeg kontakte dig?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. oktober 2004 - 15:24 #5
mail-adresse kan findes på alvision.dk (vil ikke have den skrevet her for at undgå spam!)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. oktober 2004 - 12:13 #6
lukker