Avatar billede cmk30 Nybegynder
06. oktober 2004 - 12:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang. søgeord og optimering

Hejsa,

angående søgeord og optimering af et site til www, hvad er jeres mening på dette område? Man kan i dag købe sig til forskellige produkter, som kan optimere ens site til søgemaskiner, der måske laver en rapport om hvad man skal sætte ind som metatags, søgeord, om det skal bygges i tabeller osv.

Hvis man tager google.com, som søger på links til det enkelte site osv. så er nogle søgeord vel overflødige og hvad skal man så med sådanne et produkt. Mener at folk gider vel ikke betale for sådanne en service og er der fremtid i det ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. oktober 2004 - 12:08 #1
Glem alt om metatags, de virker ikke mere og lad være med at købe forskellige tjenester. Det kan bedst betale sig at sætte sig lidt ind i emnet og så gøre det selv. Jeg har skrevet en række artikler om enmet som du bør læse. Jeg finder lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. oktober 2004 - 12:09 #2
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:38 #3
Hov, blev lige fraværende ! :)

Har læst dine artikler og lært et par nye fif's hist og her.
Jeg har f.eks fundet hitcreator.com, hvor de giver "optimerings-rapport" osv. Hvad siger du til dem. Jeg personligt, mener at det ikke er pengene værd og hvis man følger artikler her på nettet, ja så kan du være lige så godt tjent uden.

De registrer godt nok i mange lande's søgemaskiner, men så igen, du skal også gå efter din målgruppe, som jeg mener ikke er at finde i Portugal, hvis du f.eks handler med blomster...