Avatar billede paperchain Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:28 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke få min Nokia 5510 til at afspille mp3

Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med en Nokia 5510?
Jeg kan optage fra anlæg og radio, men jeg kan ikke få den til at virke når jeg overfører fra PC. Hvad gør jeg forkert?
Jeg har også problemer med at overfører billeder fra 6100 og 7250... er der noget galt med USB portene? Håber der er nogen der kan hjælpe mig.Jeg giver 60 point, da I skal regne med at jeg er lidt langsom i opfattelse, og ikke har alt for stort kendskab til hverken telefon eller PC. Så det skal "skovles" ind med skeer og skæres ud i pap :o)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 07:09 #1
har du undersøgt hvilken format filer din Nokia kan afspille og undersøgt om det format du overfører er understøttet af din telefon ? Det kan jo være det ikke er Mp3 du overfører men en wma eller andre typer filer...
Avatar billede paperchain Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:25 #2
Ja, jeg har kontrolleret at det er mp3 filer. Når jeg sætter ledningen i usb porten kan jeg se at sangene ligger på telefonen, men når jeg afspille melder den at der ingen filer er. Har så prøvet at optage fra anlæg,og da virker det. Når jeg så kigger hvad der ligger på telefonen gennem pcen, kan jeg se at sangen fra radioen ligger sammen med de mp3 filer jeg har overført til telefonen..så de er der, men den kan ikke afspille dem, og jeg kan heller ikke se dem på afspilningslisten i telefonen.
Avatar billede paperchain Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:28 #3
Ja, jeg har kontrolleret at det er mp3 filer. Når jeg sætter ledningen i usb porten kan jeg se at sangene ligger på telefonen, men når jeg afspille melder den at der ingen filer er. Har så prøvet at optage fra anlæg,og da virker det. Når jeg så kigger hvad der ligger på telefonen gennem pcen, kan jeg se at sangen fra radioen ligger sammen med de mp3 filer jeg har overført til telefonen..så de er der, men den kan ikke afspille dem, og jeg kan heller ikke se dem på afspilningslisten i telefonen.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 14:28 #4
har du prøvet at oprette en mappe til din mp3 filer.. ... det kan være :)
Avatar billede paperchain Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:30 #5
Oprette en mappe? hvordan mener du? på pc eller telefon? Og hvordan gør man det???? Jeg sagde jo at ting nok skulle skæres ud i pap for mig :o)
Avatar billede paperchain Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:03 #6
nå...her er hvis ikke megen hjælp at hente...ja ja, troede godt nok der var et par hoveder der vidste mere end jeg selv gjorde...
Avatar billede paperchain Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:09 #7
Hvis man skal give point til jer, så vil jeg da også mene at der skal komme svar som kan bruges til noget.. da ikke bare en gentagelse af hvad jeg selv skriver..det er jo mp3 filer jeg har lagt på den, så det kan der ligesom ikke være megen tvivl om...og man kan da heller ikke bare skrive ; opret en mappe....der skal ligesom lidt mere til vil jeg nok mene...synes bestemt ikke det her er som forventet. Den næste skriver vel : ring til Nokia Club eller andet.... :o) men til en oplysning har jeg altså ringet..og de kan IKKE finde ud af det.. alt de har foreslået virker ikke ... men de FORESLOG da noget i det mindste..