Avatar billede nyegaard Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Zen-card overæsttelse

Hejsa...jeg søger en stor gang hjælp!!! Jeg mangler en komplet oversættelse til http://zen-cart.com ecommerce system...Om du gider oversætte det hele, eller allerede har gjordt det, og bare har det liggende! Det er mig et fedt...Jeg skal bare bruge oversættelsen!

Jeg giver max point for en oversættelse...
Avatar billede miss-g Seniormester
05. oktober 2004 - 14:21 #1
E-handel kunsten.

Designet til online ´købmænd´.

Zen Cart er virkelig kunst inden for E-handen; et gratis, brugervenlig, tilgængelig indkøbsvognssystem.

Programmet er blevet udviklet af en gruppe af ligesindede butiksindehavere, programmører, designere og konsulenter som mener at E-handel kunne være og burde udvikles anderledes.

Nogle ´løsninger´ synes at kompliceret programmerings øvelser istedet for at indfri  brug og behov, Zen Cart sætter købmandens og forbrugerens krav i første række.

Sammenligner man - er andre programmer næsten umulige at installere og at benytte uden brug af en IT-ekspert, Zen Cart kan installeres og konfigureres af alle som besider den basale viden om computere. Andre er så dyre... ikke Zen Cart, det er gratis!

Designet/udviklet til Online-købere:

Zen Cart er i stand til at levere den ultimative online shopping oplevelse til dine kunder. At navigére gennem dine varer er en brise med Zen Cart, programmet stiller adskilige ´Spotlight´ fremhævninger/lister til rådighed som tilføjelse til de traditionelle vare links. Når et produkt først er lagt i indkøbskurven, er sikkerhedsbetalingen en simpel 3-trins procedure. Efter at køber har set fakturaen/varerne og priser, vælger køber levering/fragt metoden.(Valg af flere fragtmetoder samtidig inkluderet internet fragt priser er indbygget). Næste trin, betalingsmetoden bliver valgt fra et af de populæger betalingsmoduler (Paypal og AuthroizeNet er blot 2 af de inkluderet moduler). Til sidst ser køber ordren, fragt- og betalingsvalg, og godkender ordren.

Du får øjeblikkelig besked om ordren, og køber får automatisk en ordrebekræftelse via e-mail.

Zen Cart opfylder mange af de krav og mål vi fremsætter:
- gør programmet nemt at sætte op
- gør det nemt at konfigurere
- automatiserer opgaver, såsom odrebekræftelse
- gør navigationen enkel
- indbygget tilbudfremhævning, rabat kuponner, gavekort, nyhedsbreve og vareinfo.
- tilbyd rabatter på udvalgte eller alle varer (grupperabatter, rabat efter antal kommer i fremtidige versioner)
- indbygget søgemaskine optimerings værktøjer
- Beskyt administrationsværktøjet med kodeord (Administrations ´niveauer´kommer i fremtidige versioner)
- understøtter flere sprog, møntfod/valutta og skat/moms strukturer.

Kort sagt, Zen Cart er et indkøbsvogns program lavet som det burde have været fra start.

Til webdsignere:
Zen Cart giver din webdesigner en robust og konfigurer-bar elektronisk butiksfacade, som er nem at holde up-to-date med nyt indhold. Det tilbyder brugbare, intuitivt og påtrængende anskaffelse direkte ud af kassen baseret på en bevist industiel ´bedst udførelse´ - der er ingen nævneværdige revision påkrævet for at få ting til at lykkes for dine klienter/kunder.

En af hemmelighederne bag programmets styrke ligger i et robust skabelon system som gengiver ´se-og-føl´ fornemmelsen igennem koden og logikken som ligger bag Zen Cart.

Det giver dig mulighed for at give dine klienter/kunder en i sandheden tilfældig løsning som er nem og hurtig at integrere på deres i forevejen eksistrende webside.

Til udviklere og hosting udbydere:
Udviklere kan ........able to deplay cutting edge solutions .....baseret på Zen Carts moderne standarder og teknologier. Ved at kombinere PHP server-side teknologi med muligheden for vælge fra flere databaser.....on the back end (kommer i fremtidige versioner takket være ADOdb), resulterer i flexibel software som du kan ændre og konfigurere til at opfylde dine krav. Kræver minimum/anbefalet server: PHP 4.1.x eller højere (PHP 4.3.3+ for optimal ydelse), Apache 1.3.x og MySQL 3.2x.x eller højere.

Jeg er solgt!
Drop formaliteterne og hent Zen Cart nu!

slut
--------------------------------------------------------------------------

Håber at oversættelsen kan bruges. Er i tvivl om lidt nede i slutningen, måske en anden kan oversætte de få linier.

*S*
Avatar billede miss-g Seniormester
05. oktober 2004 - 14:22 #2
Nogle ´løsninger´ synes at kompliceret programmerings øvelser istedet for at indfri  brug og behov, Zen Cart sætter købmandens og forbrugerens krav i første række.

=
Nogle ´løsninger´ synes at være kompliceret programmerings øvelser istedet for at indfri  brug og behov, Zen Cart sætter købmandens og forbrugerens krav i første række.
Avatar billede cholm Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:27 #3
Jeg læste nu spørgsmålet som om, at det var et oversættelsesmodul til selve systemet der blev forespurgt på. Altså således at alle funktionaliter blev på dansk.

/cholm
Avatar billede miss-g Seniormester
06. oktober 2004 - 10:00 #4
Ja må indrømme at jeg selv var i tvivl.... så vi må se om han snart kommer på banen og uddyber sit spørgsmål *S*
Avatar billede cholm Nybegynder
06. oktober 2004 - 10:10 #5
Såfremt jeg har ret :-) kan du måske rette henvendelse til nedenstående shop. Shoppen er her på norsk hvilket nok er noget hurtigere at få rettet til dansk. Ydermere er mange af ordene jo de samme.

http://www.miljodata.no/

/cholm
Avatar billede nyegaard Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:01 #6
lol miss-q jeg mente til selve systemet!!! Og undskyld mange gange, at jeg ik har svaret før!!!
Avatar billede miss-g Seniormester
25. november 2004 - 00:07 #7
Tror bare du kan lægge et svar selv, og lukke.

Jeg orker ikke mere oversættelse *G* (Det er tilladt at oprette samme spørgsmål igen efter 7 dage, og det er der vist gået nu)....
Avatar billede nyegaard Nybegynder
21. januar 2007 - 10:19 #8
ok