Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

automatisk forwardning slå fra/til (Notes 6.5)

Jeg har et mindre problem, jeg har glemt hvor det er at man slår automatisk videresending af mails fra.

Da jeg skal have stoppet at mine mails automatisk bliver videresendt til anden E-mail adrese.
Avatar billede karstenv Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:34 #1
Der er 2 steder du skal kigge, først under agenter ui din gen postkasse, der kan du muligvis have sat en op til at sende en kope ved ankomst af mail.
Eller du kigger i NAB'en Names.nsf på serveren i dit persondokument der kan der være sat en vidersendelse's add. på den fjener du bare.
/KarstenV
Avatar billede jogii Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:08 #2
... eller du kan have defineret en "regel" som videresender en kopi. Regler er placeret i din postkasse under "Værktøj"
Avatar billede karstenv Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:16 #3
Ups så først nu at det var en 6.5 :-)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:15 #4
jogii>> du var tæt på det rigtige, men jeg fandt selv ud af at man skal klikke på Create og herunder vælge agent. herunder kan slå videresend fra/til
Avatar billede karstenv Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:18 #5
hvad er forskellen på at jegsiger du skal slå en agnet fra til at du selv finder ud af det, vil bare gøre opmærksom på at jeg jo også skrev det i mit første svar.
Avatar billede jogii Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:52 #6
Det er faktisk Karsten der angav det rigtige når han skriver "... først under agenter i din egen postkasse"
Afhængig af hvilken licenstype du har kan agenter være mere eller mindre nemme at finde, men alt andet lige svarede Karsten rigtigt i forhold til din løsningsbeskrivelse, så han fortjener faktisk sine point :-)
Avatar billede karstenv Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:46 #7
Tak og undskyld min stavning eller mangel på samme :-)