Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukker man sine spørgsmål igen

Hej

Hvordan lukker man sine spørgsmål igen, nu har jeg efter hånden 12 spørgsmål liggende som jeg har givet point for men det ser ud som om de stadig er åbne, kan man ikke afslutte dem man har fået svar på¿¿¿
Avatar billede roenving Novice
02. oktober 2004 - 05:08 #1
Lukning af et spørgsmål er, når man har afleveret point, for ellers kunne andre brugere jo ikke få gavn af det svar, du har fået ...

-- og behold selv dine point, da spørgsmål om Eksperten pr. kotume er gratis !-)
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 05:21 #2
Nå oki troede bare at man skulle lukke dem ned når man hade fået svar......men mange tak for hjælpen.....du vil ik have nogen point eller hvad
Avatar billede vejmand Juniormester
02. oktober 2004 - 09:09 #3
Læs evt. http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

http://expfaq.1go.dk indeholder generelt mange gode oplysninger.  c",)
Avatar billede bojo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:32 #4
giv dig selv et svar og accepter det
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
07. oktober 2004 - 02:51 #5
HHHmmmm