Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:31 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Jeg har problemer med og se se billeder på nettet

Hej ....

Jeg har problemer med og se billeder på nettet der er bare et lille rødt kryds, oz når jeg modtager mail's hvad kan det være jeg mangler...
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2004 - 04:39 #1
Pröv at gå ind i värktöjsmenyen->avanceret og se om der er flueben ud for vis billeder.
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:41 #2
hvad for en værktøjs menu.......jeg er ik helt med
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2004 - 04:42 #3
värktöjsmenyen->internet alternativ->avanceret skal det väre
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2004 - 04:43 #4
Det hedder måske noget andet på dansk. Nr to fra höjre längst oppe.
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:46 #5
Ja det tror jeg oz for jeg er slet ik med
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2004 - 04:47 #6
Den der er längst oppe ved siden af hjälp.
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:48 #7
hov tror jeg har fundet det.....der er et flue ben ud for "vis billeder".....
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2004 - 04:49 #8
Er det alle billeder du ikke kan se?
Avatar billede abh Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:51 #9
Er din computer helt opdateret, og har du skannet for virus osv
Avatar billede abh Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:52 #10
Har du installeret eller fjernet noget inden det skete???
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
02. oktober 2004 - 05:19 #11
nej det er ikke alle....

Ja den er fuldt opdatert ved microsoft og mit virusprogram finder ik noget

nej jeg har ik afindstall. noget.....det startede i mit mail program og nu oz på nettet
Avatar billede vejmand Juniormester
02. oktober 2004 - 09:12 #12
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet midlertidige internet filer.
Avatar billede mortengram Nybegynder
04. oktober 2004 - 20:50 #13
jeg har samme problem...det sker også når man skal spille et spil på tv2.
Hvad kan der gøres?
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:41 #14
Jeg har fundet ud af det har noget med service pack 2 og gøre men ik helt hvordan jeg løser det
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2004 - 00:12 #15
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
07. oktober 2004 - 02:51 #16
Jeg har afinstall. service pack 2 nu spiller det igen......men TAK for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2004 - 03:34 #17
Vil meget gerne høre om du prøvede den løsning der er beskrevet i linket i mit svar 05/10-2004 00:12:31

Jeg har ikke selv installeret SP2 endnu, da der åbenbart stadig er mange problemer med den.
Er ikke meget for at ændre i registreringsdatabasen p.g.a. af en windovs update, det må kunne gøres bedre.

Men ellers tak for point, dem kunne du sagtens ha beholdt selv.  c",)
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
07. oktober 2004 - 05:48 #18
Jeg har prøvet alt hvad du har skrevet.....men har ik kunne få noget til at virke....derfor valgte jeg og slette SP2.....Men jeg synes bare stadig det er lidt mærkeligt, for jeg kender masser der har install. SP2 og det køre fint.....og jeg vil egenligt oz gerne have den for jeg synes der er nogen okay ting med som popup stopper OSV.
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
07. oktober 2004 - 05:50 #19
Iøvrigt går jeg ik så meget op i point og nu hade du jo sendt et svar.....jeg skal bare have til jeg kan stille et spørgsmål i ny og næ
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2004 - 09:23 #20
Oki, tak for info.
Det er mærkeligt, hvad der er galt.
Falder jeg over en løsning senere, poster jeg den lige her.  c",)