Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. september 2004 - 08:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Post forsvinder fra indbakke.

Hejsa,
Har en bruger med Notesklient 6.5DK. Når hun har læst mail, forsvinder mail'en fra Indbakken, men er stadigvæk i alle dokumenter. Der er  ikke opsat nogle postregler.. Det har fungeret fint, men hun mener, måske hun har lavet et eller andet..., men kan ikke huske det...
Har opdateret design på basen, uden held.
Nogle ideer ?
vh Thjoe
Avatar billede jogii Nybegynder
30. september 2004 - 09:22 #1
Har hun trykket på en knap i oversigten så den kun viser ULÆST post? Tryk på en lignende knap i oversigten for at få vist ALLE mails.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. september 2004 - 11:34 #2
nejjjjjjj da....... Det var jo bare det :-)))

Takker endnu engang :-)