Avatar billede poller Nybegynder
29. september 2004 - 09:06 Der er 1 kommentar

Hvordan afmelder jeg tidligere valgte kategorier?

Som vel øvrige medlemmer er det nysgærrigheden og den mulighed for at stille spørgsmål der præger min lyst til "Eksperten", men jeg vil ikke vide alt. Mit liv er simpelhen for kort til at slette, for mig, uinteressante spørgsmål og svar.

Jeg ønsker blot at kunne afsøge f. eks. spørgsmål og svar vedr. "foto", når dette emne optager mit sind.

Med venlig hilsen
Poul E.

Ps! - Jeg har ingen planer om at framelde mit medlemskab.
Avatar billede kabbak Professor
29. september 2004 - 09:08 #1