Avatar billede mollevp Nybegynder
28. september 2004 - 01:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsplitning af kategorien C/C++

Jeg synes det er lidt ærgeligt at man ikke kan vælge enten C eller C++. Det er lidt træls at man er nød til at åbne spørgsmålet for at se om det er C eller C++.

MVH Morten
Avatar billede bertelbrander Novice
28. september 2004 - 01:53 #1
Ja og mest nej.

Ca 50% af spørgsmålene gælder både C og C++, ca 80% af resten er om C++, så der er ikke ret meget tilbage til C.

Hvis man deler vil mange være i tvivl om hvor spørgsmålet skal stilles, nogen stiller det i den forkete kategori og så ville man skulle flytte spørgsmålene.
Avatar billede mollevp Nybegynder
28. september 2004 - 09:30 #2
Point taken...

MVH Morten
Avatar billede bertelbrander Novice
28. september 2004 - 20:11 #3
Jeg ved ikke om det var en idé at poste et indslag i C/C++ kategorien, hvis du vil have flere kommentarer, jeg er ikke sikker på at der er ret mange der ser denne kategori, jeg så dit indlæg ved et tilfælde.
Avatar billede mollevp Nybegynder
27. februar 2005 - 12:27 #4
lukker