Avatar billede lasseformand Nybegynder
26. september 2004 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til bios på IBM

Har netop formatteret HD på en IBM - Hvordan får jeg adgang til Bios så jeg kan ændre Boot Sequence så den booter på cd drev ?
Avatar billede peet-49 Novice
26. september 2004 - 21:03 #1
F2-F10 eller DEL under opstart.
Avatar billede lasseformand Nybegynder
26. september 2004 - 22:46 #2
Desværre mate - det virkede ikke men med nogle autodidakte forsøg fik jeg adgang via F1 - men så rejser næste problem sig - i Bios har jeg ikke mulighed for at ændre boot sequence ...øvvv
Så er lige nu virkelig frustreret
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2004 - 08:21 #3
Søg lidt mere i din bios, alle maskiner kan ændre boot.