Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
26. september 2004 - 15:02 Der er 2 kommentarer

open office

jeg har problemer med at åbne open office jeg har installeret men når jeg vil åbne skriver den associering i denne computer klik på vis klik på mappe instillinger for at oprette jeg kører windows 95 og har instaleret java . Hvad gør je forkert ?                                                        venligst dengamle38
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:28 #1
jeg har stillet dette spørgsmål for længe siden uden nogen som har reageret
venligst
dengamle1938
Avatar billede lablo Nybegynder
16. oktober 2004 - 17:49 #2
prøv at afinstaller OO og hent Java Virtual Machine www.java.com det kan og reinstallere først JVM og derefter OO, det kan være at der er gået noget galt under installetionen.