Avatar billede sondermark Nybegynder
23. september 2004 - 11:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rich text field i et view

Hej

Er der nogen der ved om det på en eller anden måde er muligt at få vist indholdet af et rich text field i et view???

Mvh

Susanne Søndermark
Avatar billede notes2c Nybegynder
23. september 2004 - 11:38 #1
Det er ikke muligt,

Det du kan gøre, er at have et skjult beregnet felt på formen som benytter funktionen @abstract på dit rich text felt og det felt kan du så vise i din oversigt
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
23. september 2004 - 12:40 #2
Lav en web udgave af viewet som du gerne vil have det.
Lav et frameset i din database.
Vis viewet i web-udgaven i framesettet, men lad resten af applikationen vise som alm Notes.

Ikke nogen rar løsning; men den kan da bruges hvis det f.eks. er billeder (ikke for store) fra rtf du vil vise.