Avatar billede decrypto Nybegynder
19. september 2004 - 16:14 Der er 1 løsning

En pdf fil eller billede data i XML

Hejsa

Jeg har behov for, klippe en xml fil op nogle SQL statements. Jeg har en anelse om, at jeg kan gøre brug at et xslt, der serverside i en *.asp side kan 'parres' med et xml dokument. *.asp siden kan jeg vha. FSO få til at skrive ned i en *.txt fil indholdende SQL statements (ret mig hvis den er helt galt). Disse sql statements vil jeg vha. fx. en *.vbs fil eller en anden *.asp side få til at indsætte data i min database.

Spørgsmålet er om hvordan jeg kan lave en xml fil der indeholder filer, som kan være et billede eller en PDF fil. og hvordan jeg kan smide billedet ind i databasen.

Det er sikkert et kompliceret spørgsmål, men hvis jeg kan smide data ind i en database, kan det vel også være en fil fx et billede.

Har I nogen foreslag. Vis mig fx. et xml dokument, der udover tekst som navn og størrelse, også kan indholde en fil.
Avatar billede decrypto Nybegynder
27. september 2004 - 14:25 #1
Siden der ikke sker meget her lukker jeg dette spørgsmål.

/dEcRyPt0