Avatar billede fimo Seniormester
19. september 2004 - 15:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

internet betalinger ?

Jeg har behov for lidt hjælp til at kunne modtage betalinger fra udlandet i min lille private hobby virksomhed, det er et få antal
betalinger jeg skal modtage hver måned, og det skal helst være GRATIS/MEGET billigt.
Har kigget lidt på Ewire.dk men kan ikke se om folk fra udlandet kan betale til mig via dem ?
Er der andre jeg burde kigge på ?
Avatar billede htm Nybegynder
19. september 2004 - 15:51 #1
Du kan bruge PayPal  det er internationalt: http://www.paypal.com/
Jeg ved desværre ikke om ewire er brugbart i udlandet.
Avatar billede htm Nybegynder
19. september 2004 - 15:52 #2
ewire er også internationalt, ser det ud til:
Fra deres side:
"Meget hurtigt og nemt at betale andre private via e-mail (eller telefon) (også internationalt)."
Avatar billede ALS Praktikant
19. september 2004 - 17:38 #3
Hvis du ønsker betaling fra udlandet, bør du vælge paypal, som htm nævner. Det er meget kendt ude i verden, hvorimod ingen vil have hørt om EWire => tør kunden lave en betaling?

Desuden bliver dine udenlandske kunder mødt med en tekst på dansk hvis du vælger EWire.
EWire begyndte for nyligt at kunne modtage internationale kort, men de har ikke rigtig fået deres løsning tilpasset, så den også fremtræder som værende international.
Avatar billede ibka Novice
19. september 2004 - 21:38 #4
tror at ewire kun modtager op til kr 500
Avatar billede fimo Seniormester
20. september 2004 - 11:23 #5
Jeg forsøger mig med paypal, htm, smider du lige et svar så du kan få dine point :o)
Avatar billede htm Nybegynder
20. september 2004 - 15:44 #6
ok :)
Avatar billede fimo Seniormester
21. september 2004 - 17:27 #7
Og TAK for hjælpen !
Avatar billede pman Nybegynder
24. november 2004 - 04:33 #8
Hejza har du haft held med at benytte Paypal....?