Avatar billede themunk Nybegynder
17. september 2004 - 20:17 Der er 3 kommentarer

Linux install?? kan ikke insætte teks til adgangskode?

Hey, jeg er våger mig nu ud i Linux RedHat9 og det er et helt nyt emne for mig. men glæder mig til det :)
der er bare et lille problem jeg kan ikke finde ud af at indsætte tekst til "root adganskode". Den forbliver bare grå og den vil ikke blinke. (parat til tekst).
Håber nogen kan hjælpe mig, for vil meget gjerne prøve Linux af :)
Avatar billede themunk Nybegynder
17. september 2004 - 20:29 #1
kunne det evt. være nogle taster jeg taster forkert, for jeg har altids brugt Windows..?
har prøvet lidt af vært, men kommer ikke nogen vejne. håber i kan hjælpe :)
Avatar billede themunk Nybegynder
17. september 2004 - 20:38 #2
hmmm efter 3 forsøg kunne jeg indtaste min root kode??? altså nu virker det. Men vil meget gjerne have en forklaring på dette :) er jo ved lære
Avatar billede autohitter Nybegynder
18. april 2005 - 01:14 #3
CAPS LOCK ???