Avatar billede themepark Nybegynder
16. september 2004 - 13:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SMS til e-mail emne hos TDC

Jeg har prøvet at sende en sms med mit TDC Mobil kort til min mail adresse, inklusive et emne, men når jeg skriver sms'en på formen mail@adresse.dk (emne) mail, og sender til 200, bliver emnet bare sat til Mail via SMS fra XXXXXXXX. Hvordan kan jeg få mit emne sat ind i stedet for?
Avatar billede enriko Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:00 #1
Send mail fra mobilen
Er du langt fra kontoret, kan du sende dine kolleger en hurtig mail direkte fra din mobiltelefon.

Sådan gør du:
Opret en sms-besked og indtast mailadressen som det første ord. Lav et mellemrum og skriv hernæst din besked. Send beskeden til din mobiludbyders beskedcentral. Har du TDC eller Telmore er nummeret 200, har du Sonofon er det 40 90 00 93, Orange har 999 og Telia 1010
Avatar billede themepark Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:34 #2
enriko, det er sgu tydeligt, at du overhovedet ikke har læst spørgsmålet igennem *g* Desuden har jeg fået svaret fra TDC, havde bare glemt at lukke. Det er hermed gjort.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:17 #3
nej jeg har sgu da læst den hvis jeg ikke havde læst hvordan tror du så jeg kom med det svar.. der står jo præcis hvad du skal gøre.
Avatar billede themepark Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:33 #4
Hvor i det, du har fundet frem, står der noget som helst med emne? ;)
Avatar billede enriko Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:42 #5
Opret en sms-besked og indtast mailadressen som det første ord. Lav et mellemrum og skriv hernæst din besked

der står lav et mellemum så skriv din besked så kan du starte med skrive din emne og derefter din besked ..

bar luk spm.. hej
Avatar billede themepark Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:43 #6
Okay, du HAR virkelig ikke læst spørgsmålet ;) Jeg har netop gjort det i forvejen, som der også står i spørgsmålet, hvilket ikke virkede, og hvis du kigger ordentligt efter har jeg for længst lukket spørgsmålet ;)
Avatar billede enriko Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:46 #7
jeg ved godt du har prøvet sådan men det kunne være du havde glemt at gøre noget  så det var derfor jeg sendte dig helt præcist hvad du skulle gøre.. hehe jeg kan ikke se nogen steder at du har lukket spørgsmål.. så nørdet er jeg ikke endnu
Avatar billede themepark Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:51 #8
Accepteret svar: storbytossen=Lukket ;) Samt det blå flag foroven , og nej, det har jeg skam ikke, hvis du lægger mærke til det har vi gjort det ens.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:53 #9
oki nu  kan jeg nemt se om det er lukket eller ej .. du må give mig ret i nogen gang selv om man tror man gør det rigtigt så gør man det alligevel forkert. når man takker for sludderet . ses