Avatar billede paletski Nybegynder
11. september 2004 - 18:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Driver til lydkort

Hej Alle!

Engang var der en god person herinde, der gav mig navnet på et lille program, som man kunne bruge til at se, havd en grafikkort, lydkort, etc. hedder uden at stikke snotten ind i maskinen.
Nogen her, der kan huske, hvad det hedder?

På forhånd tak!
Avatar billede stef_s Praktikant
11. september 2004 - 18:47 #1
Er det SISandra, der laver en rapport over din comp?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 18:47 #2
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 18:54 #3
Det du søgte??
Avatar billede paletski Nybegynder
11. september 2004 - 18:56 #4
næh
Men andre kan også gøre det! Skal bare være noget, så jeg kan finde ud af, hvilket fabrikat og mærke lydkortet i denne pc er.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 18:58 #5
Det kan du med det program jeg linker til. Det er Aida32 under et andet navn

Nok aida du kender det som?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 18:59 #6
Installere det>indunder PC> opsummering
Avatar billede paletski Nybegynder
11. september 2004 - 19:14 #7
Det er Aida, jeg brugte dengang, så hvis det er det samme, må det jo være svaret! Så skal jeg jo bare kunne give point!

Mange tak!
Avatar billede paletski Nybegynder
11. september 2004 - 19:15 #8
Men hvordan skulle det med installering lige forståes?
Avatar billede halifax Nybegynder
12. september 2004 - 01:08 #9
Du skal downloade Everest Home Edition iflg. link'et ovenfor. Eller dette direkte link
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

Vælg .exe-filen og installer programmet - det giver en masse oplysning om din pc, hardware og software.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. september 2004 - 08:59 #10
halifax hvorfor smider du et svar på et program jeg allerede har linket til????
Avatar billede halifax Nybegynder
12. september 2004 - 12:25 #11
freehelp - Troede ikke du ville have point da du kun skriver en kommentar. Det var ikke for at støde nogen. Og så giver jeg et andet link, der er direkte til download af programmet.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. september 2004 - 12:27 #12
OK - forstod bare ikke helt hvorfor du smed et link til et program jeg allerede havde linket til :-)

forklaring accepteret *S*
Avatar billede paletski Nybegynder
12. september 2004 - 15:23 #13
freehelp, vil du have point?
Avatar billede freehelp Praktikant
12. september 2004 - 18:17 #14
Ellers tak for tanken :-) Giv bare halifax min andel

God søndag

//Freehelp