Avatar billede wannabe-geek Nybegynder
09. september 2004 - 09:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk - død??

Jeg har en Maxtor harddisk som sad i min IMB Netvista, hvor jeg har XP Pro. PCen døde og jeg kunne ikke starte den i nogen form for modes.

Nu har jeg taget harddisken ud og sat den i en anden PC, men når jeg skal forsøge at læse den som et af drevene i min Explorer (jeg kan godt se den på listen), får jeg at vide, at harddisken ikke er formatteret ...

HJÆLP!! Er der nogen måde jeg kan komme bag om det og ind til mine data? Eller er alt håbløst??
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. september 2004 - 10:35 #1
Prøv at installere dette program. Det har før hjulpet mig til at hive data ud fra defekte harddisks. Det er ret nemt at bruge, og så er det gratis.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede wannabe-geek Nybegynder
17. december 2008 - 13:51 #2
... pinligt! Har været væk fra eksperten.dk i meeeeeget lang tid og da jeg skulle oprettes igen, fandt jeg ud af, at jeg stadig havde min profil ... og at svaret til dette spg aldrig blev honoreret. Hermed accepteret... :o)
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2008 - 13:58 #3
Du havde mistet din filtabel http://www.helgec.dk/lost%20partition.html