Avatar billede hanklitvej Nybegynder
08. september 2004 - 18:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan jeg selv se billeder fra mit webcam

hvordan kan jeg selv se billeder fra mit webcam uden at jeg skal have forskelligt software til forskellige, det må kunne lade sig gøre da msn messenger kan finde alle cams jeg har haft, men der skal man starte en webcam samtale for at se det. det må også gerne kunne optage og måske tage billeder.

kender i et såddant software?
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2004 - 18:10 #1
Alle de webcams jeg har intalleret har det software du efterlyser været med på installations skiven.
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
08. september 2004 - 18:16 #2
ja men jeg vil have en "alle i en" ligesom msn kan finde dem alle!
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2004 - 18:22 #3
søg på google efter webcam capture, så skal du nok finde noget du kan lide ;)
Avatar billede mcmukkel Nybegynder
14. september 2004 - 18:00 #4
ja eller bedre. på www.download.com og søg efter webcam capture.
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
31. juli 2005 - 11:41 #5
Lukker