Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. september 2004 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digital Video cam

Hejsa så skal der bruges penge :-)

Min kone og jeg vil gerne have et digitalt video cam men Hvad skal man gå efter her

Mine behov er

Et cam der kan bruges til at filme vores unger med, Dvs Ferie, Mærkedage, fødselsdage osv osv altså alm brug.

Men jeg vil gerne have mulighed for at spille filmene over på DVD "Har dvd brander" i min computer og TV kort hvad mere skal der til

Jeg har hørt at de cam, der bruger de der 8 cm dvd skiver skulle være noget klydt, derfor tror jeg det skal være på digital bånd, men med mulighed for at smide det ind på computeren og redigere og brænde

Det skal ikke være kamp dyrt men heller ikke low bufget. Jeg har kigget lidt på leasy.dk er der nogle af dem der er gode ?

Pris "Tror" mellem 8000 og 12000

Hvad skal jeg købe ??

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
09. september 2004 - 09:21 #1
Ok, Der er åbenbart ikke nogen der filmer eller hvad

MC
Avatar billede tubber Juniormester
09. september 2004 - 11:05 #2
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
09. september 2004 - 11:19 #3
Ok, Lige en fod note, Jeg har ikke Firewire stik men USB 2, Er det så umuligt at arbejde med filmen på computeren

MC
Avatar billede tubber Juniormester
09. september 2004 - 12:16 #4
Der står der er USB tilslutning
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. november 2004 - 12:19 #5
Er igang med at rydde op i mine åbne spørgsmål, Derfor er dette lukket, og accepteret, Dvs at alle der har svaret har fået en del af pointene
Sidder du med en følelse af at du ikke har fået hvad du mener du fortjener så skriv endelig så for du nogle flere point

MC