Avatar billede wicked Juniormester
08. september 2004 - 11:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt tekst på billede

Hey

Jeg står og mangler et program som kan indsætte teskt på et billede (.jpg). (F.eks overskrift eller ligende.) Det er vigtigt at programmet er yderst brugervenligt og kan eksportere billeder som .jpg igen. Jeg ved godt paint kan gøre det, men findes der ikke et mindre program kun til at skrive tekst på billeder ?

Håber i kan hjælpe..

//wck!
Avatar billede gratis Nybegynder
08. september 2004 - 12:25 #1
IrfanView http://www.irfanview.com/ , ka gøre det,men er måske ikke så småt som du efterlyser, men tilgengæld et rigtig godt freeware program :)
Avatar billede wicked Juniormester
25. oktober 2004 - 15:10 #2
godt program, smid et svar
Avatar billede gratis Nybegynder
25. oktober 2004 - 16:30 #3
jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv :)