Avatar billede azzodiac Nybegynder
07. september 2004 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Omdøb Redhat til Fedora

Hej.
Jeg vil forslå at omdøbe kategorien RedHat til Fedora, under Styresystemer->Workstation->Linux, men fortsat kalde den Redhat under Styresystemer->Server->Linux.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
07. september 2004 - 13:37 #1
det ville give mere mening at lave en ny kategori der hedder Fedora, da Redhat stadig findes, selvom det nu kun er i betalingsversion.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
07. september 2004 - 14:00 #2
Jeps, betalingsversionen som bruges til enterprise.
Det er derfor jeg foreslår at bibeholde Redhat-navnet i Styresystemer->Server->Linux kategorien. :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2004 - 18:31 #3
Jeg synes at det bedste ville være at beholde kun en kategori
men omdøbe den til "Redhat & Fedora" i både Server og Workstation.

Måske ikke det mest korrekte, men det som jeg tror vil virke bedst
rent praktisk (der er uden tvivl mange som bruger en Fedora som server).
Avatar billede azzodiac Nybegynder
07. september 2004 - 18:40 #4
arne_v >> du har nok ret. så fjerner vi i hvert fald forvirringen.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
30. januar 2005 - 19:14 #5
Lukker :)