Avatar billede ace-1 Nybegynder
03. september 2004 - 22:24 Der er 6 kommentarer

Mit drev er slettet! kan det gendannes?

Mit drev er ved en fejl blevet slettet og der var mange vigtige informationer og ting på. jeg har hørt at man kan få et program der gendanner disse filer selvom de er blevet slettet, er det rigtigt, og hvor finder jeg det program? det drejer sig om ca 10Gb.
Avatar billede buddy45 Juniormester
03. september 2004 - 22:32 #1
Avatar billede kontrol Nybegynder
03. september 2004 - 23:22 #2
Dette program er genialt samtidigt med det er gratis. Jeg har selv brugt det flere gange.

http://www.collina.us/files/REST2514.htm
Avatar billede halifax Nybegynder
04. september 2004 - 01:02 #3
kontrol - Programmet du henviser til kan gendanne filer slette fra papirkurven. Det er rart nok i visse tilfælde.

I spørgsmålet oplyses "Mit drev er ved en fejl blevet slettet". - Det må vist nærmest være efter en formatering. Kan programmet klare det? Ellers er PCInspector File Recovery nok et bedre bud.

Ellers er der GetDataBack, for FAT32 eller NTFS, fra www.runtime.org til $69 eller $79. Rigtig gode programmer.
Avatar billede kontrol Nybegynder
04. september 2004 - 11:45 #4
halifax.. Det er ikke rigtigt, jeg har brugt det til en harddisk der var formateret.
Avatar billede kontrol Nybegynder
04. september 2004 - 11:46 #5
halifax.. Men dit getdataback kan kun rede filer hvis det kørte i forvejen.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. december 2004 - 19:14 #6
ace-1 - Giv venligts noget feedback her. Hvordan går det?

kontrol - "Men dit getdataback kan kun redde filer hvis det kørte i forvejen." = En gang forkert vrøvl, vil jeg mene. Dokumentation, plz. Programmet er i flere tests kåret blandt de bedste. Bl.a. "Alt om Data".