Avatar billede pdam Nybegynder
31. august 2004 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

jeg kom til at slette power dvd

Ja, og så ku' jeg ikke afspille dvd på pc'en. Den ligger i sådan en pakke med windows og alt muligt andet, og jeg kan ikke plukke den ud og kun installere den. Og jeg orker ikke at skulle installere windows om igen. Jeg har hentet en gratis trial, men den varer kun i 30 dage, og man skal tage discen ud og ind hver halve time. De andre dvd afspillere (wmp, ra, o.a.) virker ikke (siden jeg kom til at slette powerdvd).

Er der en genvej?
Avatar billede andersenph Nybegynder
31. august 2004 - 13:36 #1
Hvilket styresystem?

Hvis du har XP kan du anvende systemgendannelse og finde en dato, hvor du havde Powerdvd installeret....
Højreklik på Denne Computer på skrivebordet, vælg Egenskaber og fanebladet Systemgendannelse
Bare et forslag :O)
Avatar billede milter Ekspert
31. august 2004 - 15:01 #2
Hvis du har installeret den fra en mappe, hvor den lå sammen med andre ting, kunne du prøve det her:

"Skrivebord > Start > Søg < Alle filer og mapper. I feltet "Hele eller dele af filnavnet" skriver du "powerdvd.exe" (uden anførselstegn) og derefter "søg". Hvis den stadig findes på din computer, skulle den nu dukke op.
Avatar billede pdam Nybegynder
31. august 2004 - 20:33 #3
jeg har prøvet begge dele uden held
Avatar billede milter Ekspert
31. august 2004 - 21:33 #4
Prøv at kigge på linket her eller søg på Google, hvis du vil prøve at finde andre gratis softwareafspillere.

http://www.videolan.org/
Avatar billede pdam Nybegynder
31. august 2004 - 22:18 #5
det virker fint med videolan. Tak til milter
Avatar billede pdam Nybegynder
31. august 2004 - 22:19 #6
der gik lidt ged i pointene der. HVis du vil ha' dem, må du lige skrive, så finder vi på noget.
Avatar billede milter Ekspert
31. august 2004 - 22:32 #7
Glæder mig, du kan se dine film igen.