Avatar billede onativiana Nybegynder
31. august 2004 - 00:08 Der er 6 kommentarer

PHP i safemode hvordan bruger jeg fsockopen?

Jeg har skiftet til b-one, de kører desværre php i safemode, og derfor virker dette ikke:

$fp =$_POST[fsockopen('minsmsc.com', 8080, &$err_num, &$err_msg, 30)];

hvad gør jeg???
Avatar billede onativiana Nybegynder
31. august 2004 - 00:15 #1
Sludder ovenstående var et forsøg, men dether virkede på min egen server:

$fp = fsockopen('minsmsc.com', 8080, &$err_num, &$err_msg, 30);
Avatar billede onativiana Nybegynder
31. august 2004 - 00:35 #2
Fejlen er forresten:

Warning: fsockopen(): unable to connect to minsmsc.com:8080 in .....azur.php on line 621

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in .....azur.php on line 641
Avatar billede umle-keera Nybegynder
01. september 2004 - 09:50 #3
B-one tillader ikke forbindelser til andre servere via fsockopen
Avatar billede onativiana Nybegynder
01. september 2004 - 16:50 #4
hvad gør man så?
Avatar billede blanko Nybegynder
03. januar 2005 - 20:46 #5
Hej onatiana.

Fandt du en løsning hos b-one ?

Har selv samme problem, nu.
Avatar billede onativiana Nybegynder
04. januar 2005 - 00:26 #6
Nej B-one sucks!

Skiftede til web10, men de har stabilitetsproblemer!

Jeg arbejder på at få min egen server, så har jeg også cron adgang!