Avatar billede fqthjoe Nybegynder
29. august 2004 - 22:48 Der er 2 løsninger

databasen seneste åbnet

Hej eksperter
Kan man se hvornår en database seneste er åbnet (mail-base). Har admin adgang til baserne.
vh Thjoe
Avatar billede karstenv Nybegynder
30. august 2004 - 08:14 #1
Ja man kan se dette under wgwnskalber for denne database Information's fanen og der er der en knap der hedder Userdetail, der kan du se hvem og hvad tid nogen har været i din postkasse.

Admin har kun adgang til din database hvis han ligge i din ACL adgangskontrol-liste, den kan du se ved at højre klikke på din base vælge Database/adgangskontrol her kan du se hvaen og hvad der har adgang til din base.

MVH KArstenV
Avatar billede jogii Nybegynder
30. august 2004 - 11:00 #2
Karstens løsning går på dokumenter, som bliver logget. Når nogen kun åbner basen, går rundt i oversigter, så bliver det ikke logget der. Så skal du ud i LOG.NSF på serveren, åben oversigten "Usage \ By Database"