Avatar billede bimbo2002 Nybegynder
28. august 2004 - 19:39 Der er 1 kommentar

Problemer med webcams

Hej...
Blev anbefalet at spørge her så det gør jeg :-D

Jeg har nogle problemer med mine webcams eller måske er det ikke webcamne der er noget galt med, måske computeren hvem ved?? Jeg håber i kan hjælpe....

Jeg starter fra begyndelsen...

Mit første cam er et sipix cam (style cam snap) et lille "dårligt" cam... men det er ok for mig... Jeg købte dette cam for ca. 1 år siden, og dengang brugte jeg det til at tage billeder med.

Mit andet cam er et Typhoon cam (USB 300k) et cam der kun kan bruges som webcam. det har jeg købt for ca 3-4måneder siden.

Mit tredje cam er et lille creative cam ca 4 uger gammelt, et cam anbefalet af msn til msn messenger. det kan også kun bruges som webcam.

Nu kommer vi til problemet...
hver gang jeg cammer med nogen... det sker næsten kun over msn messenger går der mellem 10sek og 1 min til det går i stå. Når det er gået i stå går der 10sek også kan jeg ikke flytte musen eller trykke noget på tastaturet. Jeg er simpelthen nød til at trykke på genstarts knappen på selve computeren.

Jeg har prøvet at afinstallere alle cammene og instaleret dem igen... men intet virker. jeg har enda prøvet at afinstallere msn messenger...
Der er simpelthen intet der virker... Jeg håber i kan give mig et råd eller i måske ved hva der er galt.... For det er mega træls at have brugt alle de penge på ingen ting...

Mvh. Nanna
Avatar billede bolle88h Nybegynder
28. august 2004 - 20:50 #1
Kan ikke hjælpe dig på den nemme måde, men du kan formatere din com, så skulle problemet helst ikke være der efter! :)

HilseN