Avatar billede sstp Nybegynder
27. august 2004 - 19:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat..

Heh..

Lidt forkert overskrift, men vidste ik lige hva jeg skulle skrive..

Men mit spørgsmål er, hvorfor jeg sender mega hurtigt (op til 200 kb/sek) til nogen brugere, mens jeg sender herre langsomt til andre (de fleste ( det lægger på 2 kb/sek og så venter den 1 sekundt, og så sender den 2 kb igen og venter 1 sekund osv)..

Jeg har prøvet hvor den ene har en 2 mbit og den anden det samme..

Den ene sendte jeg med 150 kb/sek til, mens den anden kørte på 4-6 kb...

Forklar lige venligst.. :-)

På forhånd tak

Sstp
Avatar billede bredker Nybegynder
27. august 2004 - 19:59 #1
den skal nok gennem en firewall
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. august 2004 - 19:59 #2
Det skyldes højst sandsynligt at brugeren du sender til sidder bag en firewall - det giver nemlig sådanne "problemer"  i messenger. Ved mig kommer der en lille boks frem øverst på kontaktlisten hvor denne forklaring beskrives-
Avatar billede sstp Nybegynder
27. august 2004 - 20:04 #3
findes der så ik et andet program, som msn, eller mirc eller noget, hvor man kan sende hurtigt ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. august 2004 - 20:38 #4
MSN er faktisk et af de eneste programmer, hvor det er muligt at sende igennem en firewall, så tror jeg ik. Læg det op på nettet og bed brugeren om at hente det!