Avatar billede mum Juniormester
27. august 2004 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cd-rommen kan ikke findes?

Lige pludselig er min bærebare computer begyndt at afvise et cd-romspil, som den ellers har spillet. Den meddeler at den ikke kan finde cd-rommen og at man skal tage cd-en ud og genstarte spillet. Hvad er galt?
Avatar billede trekkies Juniormester
27. august 2004 - 17:29 #1
Har du Engelsk Windows, hvis du har og du lige har installeret Service Pack 2, så er det sikkert dens fejl.

Jeg har selv haft problemer med det sammen problem, det var med ældre spil, så jeg har opgivet det.
Min lillebror har også lige haft problemer med WarCraft og Diablo II og begge spil var originale, har formaterede sin computer og installerede Windows igen, og nu kører det fint.
Prør også at installere patch til Windows og dit spil.
Avatar billede mum Juniormester
27. august 2004 - 17:31 #2
Hurra! Vi har selv løst problemet, den trængte bare til en oprydning, så nu kan den igen. Ellers tak for din hurtige reaktion.
Avatar billede mum Juniormester
27. august 2004 - 17:32 #3
Jeg gemmer pointene til en senere gang.