Avatar billede japping Nybegynder
24. august 2004 - 20:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Design af firmalogo.

Hej designere !
Jeg har et fritidsfirma som forhåbentlig bliver til noget større en dag, men i øjeblikket er det begrænset mht. omsætning. Derfor søger jeg et gratis logo gennem eksperten.
Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside, hvor logo'et skal anvendes. Den "gamle" hjemmeside kan ses på www.jp-engineering.dk.
Logo'et må gerne signalere Teknik, innovation/produktudvikling, vejledning, EDB, konstruktion, beregning.
Stikord: programmering, microchip, dataopsamling, maskintegning, kemikalier, gasser, maskinteknik, ingeniør.

Logo'et skal være enkelt så det også kan trykkes på visitkort. Helst 1 farve, max 2 farver.

Jeg håber ovenstående er tilstrækkeligt ellers må I bare spørge. Et godt logo kan evt. belønnes med reklame på min hjemmeside.

Lad mig høre fra Jer.
Avatar billede sutpark Nybegynder
02. september 2004 - 18:03 #1
Hejza.. jeg har en side som hedder www.gasgas.dk. er det top billede okay? så kan jeg måske lave noget der kan passe på din site
Avatar billede japping Nybegynder
08. oktober 2004 - 15:25 #2
Lukkes