Avatar billede kingrex666 Nybegynder
24. august 2004 - 17:58 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

hvilke søgeord

hej folkens jeg har en site som handler om mad og som ligger inde med masser af opskrifter som jeg har lavet. jeg ville høre om hvilke søgeord i ville bruge hvis i skulle finde min site. ???
Siden er gratis.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 17:59 #1
Opskrift
Madopskrift
Forloren hare, flæskesteg o.s.v.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 18:00 #2
gratis opskrifter
madlavning
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 18:01 #3
nu bor jeg alene og er bestemt ikke den store kok når der ikke ligger en opskift hos mig. Det jeg gør hver aften når jeg vil lave mad så søger jeg på google efter navnet på opskriften. og hvis jeg ikke lige ved hvad den hedder eller jeg ik ved hva jeg vil ha så er det nok det samme som bertie
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 18:03 #4
og ren nysgerrighed kan vi så ik få linket så kan det være jeg kan finde ud af hva jeg skal lave iaften ;)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. august 2004 - 18:06 #5
Jeg er faktisk også ved at være sulten:)
Pølser og brød?
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 18:08 #6
jeannette18 - er ved at være træt af den slags mad ;)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 18:09 #7
Et lille kig i gamle spørgsmål afslører http://www.2kokke.dk/ og den ser faktisk ret godt ud :-)
Avatar billede kingrex666 Nybegynder
24. august 2004 - 18:10 #8
siden hedder www.2kokke.dk

Men jeg har en opdatering liggende og er ikke helt klar til at ligge den ud endnu pga. at mit internet er nede. men i er velkomne til at kigge på den. men kig igen om en uge eller to da er den ny klar.
Avatar billede kingrex666 Nybegynder
24. august 2004 - 18:19 #9
Jeg spørger pga. at jeg er ved at optimerer den i forskellige søgemaskiner og ville lige høre om der var nogle ord jeg havde overset.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. august 2004 - 18:19 #10
triple-x> Jeg tror den står på kartoffelmos + lynstegte grøntsager samt bacon. Lyder det ikke bare godt:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. august 2004 - 18:20 #11
kingrex66> langt de fleste tror jeg søger under OPSKRIFTER.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. august 2004 - 18:24 #12
kingrex66> en god idè på sigt er at placere et SØGEFELT så vi kan søge efter opskrifter indeholdende en bestemt f.eks grøntsag.
Prøv også at se på www.augustenborgopskrifter.dk. Den er ret lækker at benytte.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. august 2004 - 18:25 #13
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 18:26 #14
http://www.joyzone.dk/sw303.asp hvis du søger på opskrifter her, så kan du se hvilke varianter der bliver søgt mest på rigtig smart.

Og jeanette tror min lyder på frikadeller og lidt pasta salat ;)
Avatar billede kingrex666 Nybegynder
24. august 2004 - 18:30 #15
i min opdatering er der en søgefunktion.
der kommer meget mere på siten og den bliver mere overskulig og flottere. Jeg skal bare lige have mit net til at køre igen.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 18:32 #16
det lyder godt :) glæder mig til at se den nye side
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. august 2004 - 18:33 #17
held og lykke med sitet:)
Avatar billede kingrex666 Nybegynder
24. august 2004 - 18:53 #18
tak skal i ha.