Avatar billede vistodk Nybegynder
24. august 2004 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt dansk webmasterforum

Jeg har sat et forum til rådighed for en kunde - det er designforummet www.ndesign.dk - Ville i bruge det som webmaster til linkbytte og den slags? eller er det spild af penge for mit vedkommende?
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2004 - 10:46 #1
Jeg ville aldrig bruge link exchange, søgemaskinerne straffer link farme og link exchange risikere let at blive opfattet som sådan. Hvad angår selve forummet, så vil jeg tvivle på at det kunne opnå samme kvalitet som f.eks. eksperten. så jeg ville nok søge mine svar her i steet for. De specifikke webmaster spørgsmål jeg har , får jeg besvaret på internationale fora
Avatar billede vistodk Nybegynder
24. august 2004 - 10:55 #2
Jamen der er ikke tale om linkfarme, det er linkbytte med andre webmastere.. Eks en der har en software side, og søger andre it-relaterede sites at bytte link med.  Og hvad angår kvaliteten af svarene, så vil jeg nok mene det ikke er svært at matche ekspertens standart. Jeg ved der er mange gode herinde, men 75% af dem der poster, ved ikke hvad de taler om - og NEJ jeg taler ikke om dig ;-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
24. august 2004 - 16:08 #3
lukkes
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. august 2004 - 18:20 #4
Lukkes da der ikke blev taget stilling til om der var grundlag for et dansk webmasterforum -

bufferzone - læs spørgsmål inden du svare ;-)