Avatar billede xrenegade Nybegynder
22. august 2004 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSN messenger logger automatisk af og på.

Hej :)
Jeg har det underlige problem at mit MSN messenger(vs. 6.2 english) logger af og på af sig selv. Det er pisseirriterende at jeg lige pludeslig bare er blevet logget af.

Jeg har sikret mig at Windows messenger ikke starter hver gang jeg tænder min computer....kun MSN messenger. Det er heller ikke noget jeg kan ændre på i "options" i MSN messenger.

Jeg har zonealarm firewall. Kan det skyldes mit problem?

På forhånd tak.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
22. august 2004 - 12:30 #1
ja det tror jeg ved ikke lige hvilken port det er MSN bruger men søg lidt rundt på nettet så finder du det også åben den port det tror jeg hjælpe. Evt. for at teste kan du deaktivere zonealarm og prøve
Avatar billede xrenegade Nybegynder
22. august 2004 - 12:36 #2
Jeg har lige lukket zonealarm. Så må vi se om det er dér problemet ligger.
Avatar billede xrenegade Nybegynder
22. august 2004 - 12:51 #3
Hmm...det ser sgu ud til at det bare var zonealarm der drillede:s
Men tak for hjælpen :)
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
22. august 2004 - 17:24 #4
NP