Avatar billede expnet Seniormester
18. august 2004 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ponit og regler jeg er ved at være træt af det

HEj ALLE SAMME

jeg er sgu ved at være træt af at folk tro at de bliver store at sige du må ikke dit & dat og jeg ved ikke havd men jeg ved at jeg som person poster alt hvad der bliver lavet/løst ude om "eksperten" men hvis det ikke er ok at løse et problem ude om exp.dk så synse jeg man skal fjen opgaver da den mange gange vil blive misfostårt da selvom man ved/gør de rigtige ting..

nå tyk lidt på den
Avatar billede roenving Novice
18. august 2004 - 16:01 #1
?-)

Præcis i kategorien Opgaver kan man lave alt muligt udenom Eksperten og betale med andet end point !-)

Til gengæld er det jo så sådan, at man kun kan uddele Eksperten-point for løsninger, hvis de er tilgængelige for alle på Eksperten, altså skal løsningen ligge i spørgsmålet eller linkes til, hvis der uddeles point !o]
Avatar billede expnet Seniormester
18. august 2004 - 16:06 #2
jamen hvad skal man så gøre når folk/bruger hakker på en da jeg personligt ved at man skal poste / vise løsning og folk når jo ikke at få en chance til at lave/forsøg at komme med en løsning enden man er overfaldt af en bruger "HUSK REGLERE"
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 16:21 #3
Præcis expnet, det er vildt træls!
Avatar billede roenving Novice
18. august 2004 - 16:25 #4
Kan du ikke bare ignorere dem ?-)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2004 - 21:19 #5
I det mindste i de kategorier jeg færdes i plejer man at acceptere at en del
af forløbet har været udenfor E hvis bare svaret/løsningen postes på E.
Avatar billede expnet Seniormester
14. september 2004 - 02:05 #6
lukker denne debat igen takker for kommentare