Avatar billede tippeli Nybegynder
18. august 2004 - 00:13 Der er 5 kommentarer

C 64 Ting Købes

Hej !!

Jeg vil gerne hvis der er nogen af jer der ligger inde med nogle commodore 64/128 ting de vil af med til en rimlig penge at i kontakter mig på ....  sebbe_jost@hotmail.com
Avatar billede clausbr Nybegynder
18. august 2004 - 00:23 #1
uu det er jeg sku ked af hihi den er jeg sluppet af med sidste år. det gjord sku ondt at afskaffe sin gamle comodore 64/128 med skærm og 2 joystick mus disk driv og over 200 spil og programmer så hvad vil du med så dan en com
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
18. august 2004 - 08:46 #2
www.qxl.dk er der ofte C64 ting til salg.

Prøv at kigge der.

Held og lykke.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. august 2004 - 10:37 #3
clausbr>> Jeg må antage at du er ret ny her på Eksperten, når dit indlæg ikke kan bruges til noget så undlad venligst at lægge den som et svar.
Avatar billede tippeli Nybegynder
20. august 2004 - 17:29 #4
Avatar billede tippeli Nybegynder
20. august 2004 - 17:30 #5
QXL.DK og DBA Kender man jo .. og der er ikke noget derfor kunne det jo være at der var nogen her der havde noget ...