Avatar billede fennec Nybegynder
17. august 2004 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

point til detox

vedr: http://www.eksperten.dk/spm/530124
Avatar billede detox Nybegynder
17. august 2004 - 14:03 #1
Det havde du nu ikke behøvet, men så siger jeg da mange tak :O)
Avatar billede roenving Novice
17. august 2004 - 14:04 #2
Må jeg lige kommentere derhen, at det ikke er så heldigt at uddele point i en anden kategori end den oprindelige, da det jo får noget af point-systemets idé til at gå i stykker ...

Desuden er lige denne kategori et særdeles dårligt valg, da det jo her handler om hvordan Eksperten har det !-)
Avatar billede fennec Nybegynder
17. august 2004 - 14:07 #3
roenving >>
Det kan der da være noget om. Det har jeg slet ikke tænk på, men det skal jeg nok huske til næste gang.

Tak fordi pointerede det :o)