Avatar billede ufo11 Nybegynder
17. august 2004 - 13:43 Der er 1 kommentar

Word bookmarks til PDF bookmarks?

Hey,

Ville lige høre om der var nogle som ved hvordan man konverterer et Word-dokument med Bookmarks til et PDF-dokument med Bookmarks?

Bemærk, problemet er IKKE at konvertere selve dokumentet, men at konvertere Bookmark's der er lavet inde i Word, til PDF-formatet.

Mvh
Ulrik
Avatar billede falster Ekspert
17. august 2004 - 15:16 #1
Jeg mener ikke, at man kan konvertere Word-bogmærker til Pdf-bogmærker. Men overskrifter og typografier i Word kan konverteres til Pdf-bogmærker.

Med f.eks. Word 2002 og Acrobat 6 se i Word under menupunkt "Adobe PDF", "Rediger konverteringsindstillinger ...", faneblad "Bogmærker".