Avatar billede mortenhammer Nybegynder
16. august 2004 - 18:46 Der er 6 kommentarer

Problemer med MP3-afspiller

Hej,

Jeg har brugt min mp3 afspiller de sidste års tid nu. Den har fungeret ganske fint. Men nu når jeg sætter den i computeren og prøver at tilgå den, siger den disken ikke er formateret?!?

Kan man opgradere firmware eller noget? Kan ikke finde noget nemlig.

Det er en Bestlink 128 mb. Det eneste nummer som jeg kan finde på den er: N1869

Håber nogen kan hjælpe.

MVH
Morten
Avatar billede bernie Nybegynder
16. august 2004 - 19:06 #1
har du prøvet at formater den?
Avatar billede mortenhammer Nybegynder
16. august 2004 - 19:17 #2
Ja jeg har prøvet at formatere den i windows, men får følgende svar:

Formateringen kunne ikke fuldføres!
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 19:18 #3
Ved ik!? Men kan man bruge administration værktøjerne til at formatere den med?
Avatar billede bernie Nybegynder
16. august 2004 - 19:19 #4
prøv at gøre det sådan

start>kør>cmd>format d:    (alt efter hvad drev navn den får)
Avatar billede mortenhammer Nybegynder
16. august 2004 - 19:27 #5
Virker stadig ikke. Det giver en fejl. Mener os man skal have bestemte programmer til at formatere sådan en?
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 20:13 #6
Så synes jeg du skal tage til forhandleren med den!  Du har vel stadig din garrenti?