Avatar billede biverbaby Nybegynder
15. august 2004 - 17:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ugyldig medietype

Min puter har haft en masse probz, jeg ville slette ALT på den, kunne ikke få lov for windows98 at formatere min puter (noget med drivespace) jeg har så forsøgt mog med fdisk at slette alle de disk jeg har, når jeg kører en kommando på mit C drev, siger den: ugyldig medietype ved læsning af drev c
når jeg melder fejl til program, får jeg svaret:
fejl på INT 24
hvordan får jeg rettet op på dette?
plz er der ikke en af jer kloge mennesker der kan hjælpe mig?
Avatar billede serverservice Praktikant
15. august 2004 - 18:42 #1
Enten er der fejl på selve disken eller du har ikke formateret?
Hvilken harddisk er det?
Avatar billede serverservice Praktikant
15. august 2004 - 18:46 #2
guide- http://hcma.dk/fdisk.htm
I fdisk skal du vælge primary partition og gøre den aktiv - derefter formattere - ok?
Avatar billede biverbaby Nybegynder
26. august 2004 - 17:10 #3
tak for kommentaren, men umiddelbar er det ikk løsningen.
vender tilbage
Avatar billede serverservice Praktikant
26. august 2004 - 17:31 #4
Hvilken harddisk er det - så scanner vi den lige for fejl?
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. august 2004 - 09:21 #5
åhhhh, sry men det aner jeg ikke en dyt om.-

Hvordan finde rjeg ud af det, står det evt. ved opstart af pc.?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. august 2004 - 10:40 #6
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5     Everest
Installér everest åb, gå til - Lager- windows lager - klik pådrev under floppy og læs egenskaber, ok?
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. august 2004 - 19:53 #7
hej dannyboyd

skal ha det prog på en anden maskne uden internetopkobling (endnu)
og filene r for stor t,- alm diskette.

men jeg kørte fdisk en masse gange og fik tilsidst hd formateret.'
¨derfor er point dine hvis du poster svar
Avatar billede serverservice Praktikant
27. august 2004 - 20:37 #8
ok godt det virker nu så