Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 22:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af msn!?

Hej!

Har oprette en "msn-konto". Det hele virker fint. Dog har jeg set at der er andre som bruger msn, som har en udvidet version af msn. De har mulighed får at se web cab og billeder. Min version er meget skrapet. Hvor og hvordan får jeg finger i en mere udvidet version???

På forhånd TAK;-)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. august 2004 - 22:56 #1
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 22:59 #2
Ok! Sker der noget med det jeg har i forvejen!? Eller finder den selv ud af at "ligge" det over det gamle?

Altså sådan at mine kontakter ikke skal skrives ind igen og det gamle ikke ligger overflødedigt.
Avatar billede sim00n Praktikant
13. august 2004 - 22:59 #3
Det kunne evt. være Msn !Plus du har set andre bruge.. Hvis du vil have den version skal du bare søge på Msn !plus på google :P er lidt doven..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. august 2004 - 23:02 #4
ved install af MSG Plus skal man være opmærksom på at den installere spyware! Fjerner man dette virker den ikke længere!

En opdatering af MSN til 6.2 supportere webcam, billeder og spil.
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 23:03 #5
Til sim0n: Det kan godt være? Ved desværre ikke hvad det hed. Der var bare mulighed for at f.eks tilføje et billede og se bruger billeder. Det er pt. ikke muligt i min version:-( Om det er Msn plus eller version 6.2 jeg skal ha´ved jeg ikke???

Ved du evt. hvilken der er den nyeste?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. august 2004 - 23:05 #6
Der sker forresten ikke noget med din gamle install, da der er tale om en opdatering!

Dette link kan du også hente den på: http://messenger.msn.dk/ Det er den danske version.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. august 2004 - 23:05 #7
Så skal du bare bruge 6.2

De to versioner kommer til at ligge uafhængigt af hinanden, og hvis du logger på med din nuværende konto, så dukker dine kontakter op ad sig selv :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. august 2004 - 23:06 #8
james, den jeg linkede til skulle også gerne være dansk ;)
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 23:06 #9
Til James t dk: Sorry! Havde ikke lige set din besked...
Så tager jeg version 6.2:-) Skal jeg bare ligge det ind også regne med mine kontakter virker i det?

Smid lige et svar(ikke kommentar) så skal du lidt point;-)

Tak for hjælpen...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. august 2004 - 23:08 #10
Ja så virker dine kontakter og det er taskmgr der skal smide et svar, han linkede først til svaret!  ;-)
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 23:08 #11
Skal jeg slette det gamle før jeg installere den nye version???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. august 2004 - 23:10 #12
Nej bare installer oven i.
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 23:11 #13
Nå, men så må taskmgr lige smide et svar. Er der en som kan svarer på om jeg skal slette det gamle først!? Altså inden jeg ligger den nye version ind? Gider ikke og ha´en masse ting der ikke bliver brugt liggende.
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
13. august 2004 - 23:11 #14
OK
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. august 2004 - 23:14 #15
Hvis du vil fjerne den gamle version:
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=108/SubId=108/id=848/text=Fjern+Windows+Messenger

james_t_dk: smid et svar, så deler vi dem ;)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. august 2004 - 23:15 #16
Tror selv den rydder op, det er jeg ret så sikker på at den har gjort på min maskine, hver gang jeg har opdateret!