Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
13. august 2004 - 22:37 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på layout til web development firma.

Hejsa derude :-)

Jeg har lavet et layout til mit kommende web development firma - AIAC Web Development - det vil jeg gerne have en masse feedback på :-)

http://stamm.dyndns.dk/~aiac/layout.html

Håber på god respons... Alt er velkomment - positivt som negativt!

Mvh. Gustav Olsen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. august 2004 - 22:41 #1
Lidt kedeligt og konventionelt. Samme form som alle (mig selv incl) bruger for rent og pænt
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2004 - 22:42 #2
Siden er enkel og overskuelig, men samtidig synes jeg den virker utrolig kedelig, der mangler noget liv. Hvilket du f.eks. kunne tilføre vha nogle billeder/grafiske elementer. Øverste felt i venstre side, med logoet er MEGET svært at læse, kan ikke se hvad der står efter aiac. Jeg ved godt det kun er en midlertidig tekst, men jeg håber ikke at du vil fylde feltet sådan op med tekst som du har gjort nu - man mister interessen og vil aldrig gå igang med at læse teksten, fordi det virker for uoverkommeligt.

Jeg synes ikke rigtig de fire farver på felterne passer sammen - tag et kig på www.colorschemer.com/online/ og se om du ikke kan finde noget der passer lidt bedre sammen.
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
13. august 2004 - 22:50 #3
Tak for de hurtige svar.

Har fået en ny idé, så jeg lukker dette spørgsmål og opretter et nyt når den næste kladde er færdig.

Vi snakkes ved om et par dage - hvis ikke før :-)

Mvh. Gustav Olsen
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
13. august 2004 - 22:50 #4
bufferzone, kunne jeg få dig til at lægge et svar, eller er du ikke intreseret i point for din kommentar?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2004 - 22:52 #5
Du siger at siden skal være for et web development firma - det synes jeg ikke der er meget der fortæller mig i designet. Overvej hvad det er du gerne vil signalere med dit design, og prøv at arbejde ud fra det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. august 2004 - 23:01 #6
ikke for det lille kik, tag du dem selv eller giv dem til en trængende
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2004 - 23:49 #7
Det er fint nok denne gang. Men opretter du et spørgsmål til 200 point, så er det de 200 point du skal fordele og ikke bare tage dem selv. Og det selvom du er kommet på en ny ide eller ej.
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. august 2004 - 00:41 #8
pas på med dine marginer. i de grønne er teksten klistret ubehageligt til bunden af feltet. og i det sorte er afstanden imellem din krydsbolle og teksten ude af proportion med den margin der er foroven og forneden.

seve opdelingen er god, men farverne kunne nok vælges bedre, evt med et eller andet grafik diskret indlejret i den grønne det vill give mere liv.

Lidt negativt ville jeg sige at design nok ikke er din stærke side. burde det hedde web-PROGRAMMERINGs firma

mvh JakobA
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
14. august 2004 - 15:03 #9
JakobA: Du har helt sikkert ret. Design er ikke min stærkeste side. Eller, min tekniske kunnen med XHTML, CSS osv er langt over middel - men kreativiteten og evnen til at kunne se hvilke ting der virker sammen mangler helt sikkert.
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
17. august 2004 - 15:51 #10
jacobclausen: Du mener simpelthen at dit svar her er 200 point værd? Hvis du ser på pointene på oprettelses siden står der at man giver 15 point for en let besvarelse og det tog vel ikke sindsygt langtid at besvare det her spørgsmål vel?

Grunden til at jeg oprettede med 200 point var at jeg ikke vidste hvor mange svar der kommer... Så er det lettere at fordele i stedet for at spamme med "point til x" spørgsmål...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. august 2004 - 16:03 #11
gustav-olsen >> Det skal jeg ikke vurdere, men så kunne du vente og få flere kommentarer hvilket kunne give dig flere gode ideer. De point du afsætter til et spørgsmål skal tildeles, med mindre der ikke kommer svar.