Avatar billede olinuxo Nybegynder
13. august 2004 - 22:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vedr. MSN Messenger

Hej Eksperter.

En kammerat og jeg er ved at undersøge, om det kan lade sig gøre, at finde IPen, på den person man chatter med. Kan dette lade sig gøre, eller er alle MSN Messenger-brugere "beskyttet" af MSN??
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2004 - 22:34 #1
Nej, det kan ikke lade sig gøre.....

I en DOS prompt kan du prøve at skrive: netstat
Her kan du se alle dine forbindelser, men IP på den du chatter med visses ikke. Mener det er en MSN server det hele kommer igennem
Avatar billede squashguy Nybegynder
13. august 2004 - 22:36 #2
Jeg bruger ikke selv msn, men der er vist fundet et hav af exploits gennem tiden.

Een måde at gøre det på, er at lave en filoverførsel, da disse sendes udenom msn-serveren
Avatar billede olinuxo Nybegynder
14. august 2004 - 11:05 #3
Ja, jeg fandt egentlig svaret her: http://www.eksperten.dk/spm/511252

Og det er det samme som squashguy siger.

squashguy=> Læg et svar :D
Avatar billede squashguy Nybegynder
19. august 2004 - 10:50 #4
ok