Avatar billede samsung Nybegynder
11. august 2004 - 21:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tapi i notes 6.0/6.5

Er Lotus Notes 6 / 6.5 Tapi kompatibelt
Kan jeg opsætte bruger/kontakt i adessebog til ringe ud via en bestemt linie (lokalnummer) fra phone and modems biblioteket, hvis det gøres hvordan gøres det så
Avatar billede jogii Nybegynder
11. august 2004 - 21:32 #1
Umiddelbart tror jeg ikke at Notes er dette, men hvis du kan henvise til nogle specifikationer på TAPI så kan det da hurtigt programmeres. Hvilke andre programmer kan det? Jeg ved at man via kommunikation med COM-portene og at aflevere AT-kommandoer kan den slags.
Avatar billede samsung Nybegynder
11. august 2004 - 22:01 #2
Mange CRM programmer samt naturlig Outlook, Tapi er i dag den førende standard indenfor telefoni/computer integration (CTI).
Avatar billede jogii Nybegynder
11. august 2004 - 23:40 #3
Når det er så integreret som vist i Outlook, så er Notes ikke TAPI-kompatibel. Kan TAPI også integreres med omstillingsanlæg som Ericsson MD110 og andre systemer? Jeg mener uden modem, men via netværk. Der findes mange løsninger til at integrere Notes med diverse omstillingsanlæg, også for personer med skiftende pc-arbejdsplads.
Avatar billede samsung Nybegynder
11. maj 2005 - 20:38 #4
question redrawn