Avatar billede super_glenn Nybegynder
11. august 2004 - 16:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spraydåse look

Hey jeg ville høre om der var en der kunne komme med en guide eller en tutorial i photoshop til hvordan man laver sådan et spraydåse agtigt look som på dette billede: http://sara67.skyblog.com/pics/7234998_small.jpg i øverste venstre hjørne?! hvordan gør man det?!
Avatar billede arkain_ Nybegynder
11. august 2004 - 16:48 #1
Du bruger vel bare en meget "soft" brush, med en lavere opacity, eller hvis teksten skal være sort kan du vel bruge burn-tool, stregerne under teksten (hvor malingen drypper lidt) kan du lave med smudge-tool med en opacity på 75 eller under.
bagefter kan du bruge blur-tool, eller et blur filter.
håber det giver dig nogen ideer.
Avatar billede weblex Nybegynder
11. august 2004 - 19:07 #2
Det "rå" look på bogstaverne kan laves med specielle fonte. Se eksempelvis denne:

http://dafont.com/en/search.php?nq=1&q=base+02

Og så er der ellers bare med at eksperimentere med resten i stil med det arkain fremhæver. Airbrush kunne også nævnes i den sammenhæng...
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2004 - 19:09 #3
Jeg kan da godt gå ud at male på en væg for dig og evt tage et billede og sende ind? *g*
Avatar billede weblex Nybegynder
11. august 2004 - 19:10 #4
Avatar billede super_glenn Nybegynder
11. august 2004 - 19:52 #5
hej hej
Først og fremmest det lyder godt wollsen :P
der efter vil jeg sige at det ikke så meget er grunch jeg leder efter mere spray.
Ind til vidre er arkain_ tætest på
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2004 - 19:53 #6
Så må jeg da være tættest, ligefrem at spraye i virkeligheden?
Avatar billede weblex Nybegynder
11. august 2004 - 20:53 #7
He he wollsen - du har fat i den lange ende :o)

Jeg synes du lige skal kaste et blik på før fremsendte font - den er ikke så ringe endda. Lidt hurtigt bix kan måske overbevise dig?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10141
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2004 - 21:17 #8
det var bare gas :)