Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point til nopsen og mnt

har haft lidt problemer med at uddele point i http://www.eksperten.dk/spm/527742

så nu prøver vi igen
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:13 #1
Takker :)
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:14 #2
hmm.. nu mangler vi så mnt... nå men giver ham lige 5 min til at dukke op.. ellers må du jo få hele æren.. hehe..

Penyz
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:16 #3
nej giv ham lige nogen dage eller længere, han ku jo være taget på ferie eller druk :)
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:18 #4
Skal forresten lige hører dig om en anden ting... vi har 3 pc'er i huset, men kun en af dem er der internet på.. vi har derfor købt en router/switch.. whatever..
og det har også virket fint på alle 3 indtil tdc's server gik ned... samtidig flyttede vi rund på alle pc'erne og nu kan vi ikk komme på nettet med de 2 andre...

Har du nogle forslag til hvad der kan være galt...
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:19 #5
oki.. men ferie og druk... det tror jeg måske ikk lige.. han var her jo før.. meeeen man ved jo aldrig.. hehe
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:34 #6
det kan være mange ting, hvad mener du med flyttet rundt på pc'erne? har i ændret på den måde kablerne var tilsluttet switch eller router? ændret på opsætninger på pc'erne? det kan være ip-adresser som skal ændres, ellers ved jeg ikke lige hvad det kan skyldes.
hmm.. er ikke sikker på at jeg må besvare dette herinde, ellers må du oprette det som et nyt spørgsmål :)
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:36 #7
ok.. men tror jeg ringer til tdc... de må vide det
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:37 #8
ok held og lykke :)