Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 20:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Webcam driver

Hej.. håber i kan hjælpe mig lidt...

Jeg har d.d. formateret min harddisk, og skal nu installere div. hardware igen, men har åbenbart smidt driveren til mit logitech quickcam messenger væk og kan derfor ikk bruge det... er der et sted man kan downloade den.. eller er der tilfældigt en der har den liggende..

På forhånd tak..

Penyz
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 20:42 #1
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 20:44 #2
Prøver lige og vender så tilbage med evt. accept af svar..
Avatar billede mnt Nybegynder
09. august 2004 - 20:44 #3
Avatar billede mnt Nybegynder
09. august 2004 - 20:45 #4
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 20:46 #5
ja de 2 svar er jo ens bortset fra at den ene er dansk... men skal lige downloade
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 20:47 #6
mnt> hvorfor bliver du ved når du kan se at det er besvaret?
Avatar billede mnt Nybegynder
09. august 2004 - 20:50 #7
Bare en hjælp til et direkte link ;-)
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 21:19 #8
Så er det færdigt og virker... fik bare lige lidt problemer med min internet forbindelse.. den forsvandt hele tiden.. men nu til det mere seriøse.....

(trommehvirvel)

Nopsen svarede jo faktisk først på mit spørgsmål, men for heller ikke at være den dumme vil jeg dele pointene mellem jer dog bare med overvægt til nopsen... håber nopsen finder dette fair...
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 21:51 #9
fint med mig, dog synes jeg måske 150 point er i overkanten mht sværhedsgraden, så del den i 3 og inkluder dig selv, så synes jeg billedet passer bedre :)
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 21:58 #10
okay.. det gør jeg så... men hensyn til de point så er det fordi at der er (mener jeg) større chance for at folk gider at svare....
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:02 #11
hmmm.. forstår det ikk...

Har sagt 50 point til hver, men den siger bare at jeg har afsat flere point end.... (kan ikke komme til at se resten)
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:06 #12
du er måske kommet til at markere begge mnt's svar.. ved ikke om det kan udløse fejlen?
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:08 #13
hmm.. nu ville den gerne bare give mig de point, men hvordan giver jeg nu dig og mnt jeres point...
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:08 #14
hov nu kom du vist til at afvise vores svar..
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:09 #15
du laver bare et nyt indlæg som du kalder point til nopsen og mnt, hvor du linker en henvisning til denne tråd, så lægger vi et svar derinde :)
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:10 #16
oki.. 2 sek
Avatar billede penyz Nybegynder
09. august 2004 - 22:13 #17
http://www.eksperten.dk/spm/527766

Så må vi prøve igen
Avatar billede nopsen Ekspert
09. august 2004 - 22:14 #18
yep takker :)