Avatar billede monster11 Nybegynder
09. august 2004 - 18:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af CS 1.6 server

Hejsa..

Jeg har en 1024/256 linie..
Og jeg ville gerne lave en CS server, ved godt internethastigheden ikke lige kan klare 200users, men 5-10stykker burde den da kunne.

Så jeg vil gerne have en FULD dansk guide til hvordan jeg laver mig en cs server. (punkt for punkt)
1. Nu downloader du det og det
2. nu gør du dit og dat
3. nu gør du det
4. OSV.
Også hvordan jeg skal opsætte mit steam, og options i CS osv.. vil ha alt at vide så det kører perfekt..
Gerne så jeg kan skifte MAP når den tid skulle komme..

Sådan vil jeg gerne have enten i forklarer mig det eller en guide som simpelt hen ser sådan ud
Avatar billede monster11 Nybegynder
09. august 2004 - 18:37 #1
Jeg har også et domæne, hvis man istedet for at skrive min ip, skriver mit domæne navn..
Avatar billede krestionsen Nybegynder
09. august 2004 - 18:47 #2
http://server.counter-strike.net/
Der er en masse hjælp til opsætning af cs, men på engels:<
Avatar billede monster11 Nybegynder
10. august 2004 - 15:05 #3
Vi prøver igen, det skal bar være hvordan jeg indsætter musik, andet tekst og sådan noget..
Jeg har fået lavet en dedicated server som er ok, til mig ;)
Avatar billede monster11 Nybegynder
10. august 2004 - 16:04 #4
Nå, fandt ud af at det var en dedicated LAN server.. Hvordan laver jeg lige en online??
Så jeg enten kan bruge min IP eller mit domænenavn..
Avatar billede monster11 Nybegynder
10. august 2004 - 16:59 #5
Hjæælp? En af mine venner sider detr er fordi jeg har firewall indbygget i min router..kan os godt passe..
Avatar billede monster11 Nybegynder
24. august 2004 - 19:09 #6
Luk..
Avatar billede kennedk Nybegynder
17. november 2004 - 19:26 #7
je ved hvordan man gør?:D