Avatar billede catman Nybegynder
09. august 2004 - 13:58 Der er 3 kommentarer

Redigering i Acrobat 6

Jeg har en PDF som indeholder tekst skrevet med fonten Gen_Verdana. Jeg har ikke denne font og kan ikke redigere i teksten uden. Jeg kan ikke finde fonten på nettet andet end i en korrupt zip-fil....

Er der nogen der har en work-around eller kan finde en version af fonten ?
Avatar billede TheJoker Juniormester
09. august 2004 - 14:10 #1
Du kan ikke redigere i Acrobat.. M.m du har en acrobat editor. Hvis du bare har vieveren så kan du ikke gøre noget. Så er den "låst"
Igen m.m du har editoren
Avatar billede catman Nybegynder
10. august 2004 - 19:27 #2
Jeg har en fuld version incl editor.
Avatar billede TheJoker Juniormester
11. august 2004 - 08:25 #3
Hvis der er en editor med så skulle det  ikke være noget problem. Men hvis du ikke kan er du så sikker på du ikke havde fået en med en Trial editor som så ikke virker mere?