Avatar billede glennteuchler Nybegynder
09. august 2004 - 11:12 Der er 3 kommentarer

Problem med Excel regneark indsat i MS Word

Der er indsat et regneark i mange forskellige MS Word Dokumenter.

Det har tidligere kunne ses uden problemer.

Men når brugeren nu åbner worddokumenterne får han følgende tekst der hvor excel regnearket tidligere stod:

{EMBED Excel.Sheet.8}

Brugeren kan fint se højreklikke op objetet og så sige åbn eller rediger. men vil gerne have at excel dokumentet er synligt som tidligere.

Hvilken indstilling kan brugeren have fået sat inde i Word siden han ikke kan se Excel regnearket mere ?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
09. august 2004 - 11:23 #1
Du skal trykke Alt+F9 (koder til/fra)
Avatar billede glennteuchler Nybegynder
09. august 2004 - 11:28 #2
Yes det var løsningen tak.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
09. august 2004 - 14:00 #3
Det glæder mig at du kunne bruge svaret. Kunne du mon undvære de 15 points?